A súlyfelesleg leadásának számos előnye van. Például megnő az önbizalmunk, jobban áll rajtunk a ruha, a fizikai terhelést is jobban bírjuk.

Ha az étkezés változtatásával szeretnénk fogyni, akkor ez csak a megfelelő diétával érhető el! Ugyanis sok esetben a kilók győznek és a leadott súly visszarakódik.

Ennek a legfőbb oka a legtöbb esetben, hogy olyan diétás megoldásokkal próbálkozunk, amelyek távol állnak a kiegyensúlyozott táplálkozástól. Esetleg hosszútávon nem tarthatóak, az anyagcserét előnytelenül befolyásolják. Nem vagyunk egyformák! Ezért is lehetnek nagy egyéni különbségek az eredményes fogyókúrákat tekintve. De azt biztos, mindannyiunk számára a legfontosabb cél, hogy a fogyást a zsírraktárak csökkentésével és nem az értékes izomzat elvesztésével érjük el.

A siker 70 százaléka a helyes étkezésen múlik!

Fontos, hogy kevesebb kalóriát fogyasszunk, mint amennyit a szervezetünk elhasznál, de nem szabad alábecsülni a sport fontosságát sem. Igazán tartós eredményeket csak a kettő kombinálásával érhetünk el. Ha valakit megkérdezünk a fogyókúra lényegéről, elsőre mindenkinek ez a két gondolat jut eszébe: Válasszuk meg figyelmesen, hogy mennyit és mit eszünk, továbbá mozogjunk rendszeresen.

Milyen egyszerűen hangzik igaz? A gyakorlatban mégis nehéz megvalósítani. Ha fogyókúrába kezdünk érdemes néhány alapszabályt szem előtt tartani. Tartsuk be a tápanyagok helyes arányát!  Ideális táplálkozás esetén a bevitt kalória mennyiségnek szénhidrátot, fehérjét és zsírt is kell tartalmaznia megfelelő arányban. Fogyasszunk elegendő rostot!

Érdemes fogyókúra során előnyben részesíteni a rostokban gazdag táplálkozást, mert nagy vízkötő képességük lévén megduzzadnak, így fokozzák a teltségérzetet kalória hozzáadása nélkül. Igyunk eleget! Egy átlagos testtömegű felnőtt ember napi folyadékszükséglete átlagosan két liter. Ez magas fizikai aktivitás esetén, vagy kánikulában akár napi 3-4 liter is lehet. Figyeljünk arra, hogy a napi folyadékmennyiséget sok kisebb adagokban biztosítsuk, hogy a szervezet folyadékellátottsága mindvégig optimális legyen. Figyeljünk a napi energia bevitelre!  A napi energia szükséglete mindenkinek egyéni, függ az életkortól, a testsúlytól, a nemtől és a napi aktivitástól.

Ha fogyni szeretnénk, akkor a bevitt energiamennyiségnek kevesebbnek kell lennie a felhasználtnál. Mozogjon! A megfelelő étkezés természetesen csak a fogyókúra egyik része. Ha emellé mozgás is társul, akkor biztosan el fogjuk érni a célunkat. Legjobb, hogyha valaki fogyni szeretne, akkor minimum háromszor egy héten sportol.

A megfelelően működő anyagcsere fontos szempont a fogyókúra alatt is, ugyanis valamennyi testi sejtet ellát mindennel, amire szüksége van, a salakanyagokat kiűzi a testből, lassan, de biztosan leépíti a fölösleges kilókat és a könnyedség érzését hagyja hátra.

Holistic Harmony – Digest-Detox - méregtelenítés, emésztési panaszokraMi ezért ajánljuk a Holistic Harmony-Digest Detoxt, amely segít a fogyókúra alatt is. Elősegítheti az emésztőrendszer normál működését, csökkentheti az ödéma kialakulásának lehetőségét és a zsíros ételek fogyasztása utáni puffadást, „nagy has” esetén elősegítheti a súlycsökkenést, valamint várhatóan a koleszterinszint csökkentésében is közreműködhet.

Az ideális fogyás olyan életmódváltással jár, ami nem meríti ki a szervezetet. Így valóban tartósan és egészségesen érhetjük el és tarthatjuk meg hosszú távon a vágyott alakunkat. Ha komolyan gondolja a fogyókúrát, érdemes megfogadni a tanácsokat, hiszen a kiegyensúlyozott étkezéstől nemcsak kívülről, hanem belülről is megújulhat.

Pin It on Pinterest